Usein kysyttyä



1. Mikä Onnexi on?

Onnexi on netissä oleva helppokäyttöinen ja yksinkertainen palvelu, josta voit tilata valitsemasi Onnexi:n työntekijän kotiisi tai läheisesi kotiin vakiotuntihinnalla.

2. Miksen löydä mitään palveluita omalta alueeltani?

Emme valitettavasti ole vielä ehtineet osoitteesi alueelle. Teemme kovasti töitä, jotta palvelumme kattaa osoitteesi alueen mahdollisimman pian.

3. Miten työntekijöiden luotettavuus varmistetaan?

Jokainen työntekijä valitaan huolellisesti ja taustat varmistetaan asianmukaisesti. Kaikki työntekijät ovat sitoutuneet vaitiolovelvollisuuteen, joten kotien asiat pysyvät kotien seinien sisällä. Palveluiden laatua valvotaan ja jatkuvasti kehitetään sekä työntekijöitä koulutetaan.

4. Voinko oikeasti valita haluamani työntekijän?

Hakemalla osoitteella saat listan sen alueen työntekijöistä. Lue tarkkaan näiden henkilöiden osaamisprofiilit ja valitse niistä lähinnä omaa tarvettasi oleva. Asiakaspalvelu numerossa 044 972 3823 auttaa mielellään kysymyksissä

5. Sivulla mainostetaan vakiotuntihintaa - tuleeko tähän jostain lisäkustannuksia?

Vakiotuntihinta todellakin tarkoittaa vakiota. Et saa yllätyskustannuksia matkakuluista, materiaalikuluista jne. Onnexi hoitaa monimutkaisuudet, Sinulle jää vain yksinkertainen vakiotuntihinta ja päätös haluamastasi tuntimäärästä.

6. En halua sitoutua mihinkään pitkäaikaiseen, vain kokeilla palvelua – onnistuuko tämä?

Onnexi:n kantava ajatus on vapaus valita, sekä asiakkailla että työntekijöillä. Näin ollen kaikille hinta on sama, riippumatta siitä kokeiletko kerran tai kirjaudutko palveluun luomalla tilin. Myöskään käyttäjätilin luominen ei tarkoita pitkäaikaista sitoutumista, ainoastaan helpompaa tilaamista. Voit vapaasti kokeilla vaikka kaikkia alueesi työntekijöitä löytääksesi suosikkisi.

7. Voinko siirtää tai perua tilaamani palvelun? Saanko rahat takaisin?

Palvelun voi siirtää tai perua 48h ennen palvelun aloittamisaikaa. Mikäli perut palvelun ennen ko. 48h määräaikaa, saat maksamasi hinnan 100% takaisin. Siirtäminen ennen ko. 48h määräaikaa on ilmaista, mutta huomaathan, että siirtäminen onnistuu vain sellaisiin myöhempiin ajankohtiin, jolloin haluamasi työntekijä on vapaana.

8. Miten osaan arvioida tilattavan tuntimäärän?

Nyrkkisääntönä voit arvioida, kuinka kauan itselläsi menisi ko. työn tekemiseen ja lisäämällä siihen n.30 min ”vieraan paikan aikalisää”. Huomaathan että Onnexi ei sitoudu suorittamaan työkokonaisuuksia vaan tekemään tilattua työtä huolellisesti tilatun työajan verran. Emme siis ns. tee urakoita, vaan hyvää työtä tuntitöinä.

9. Suoritetaanko tilaamani palvelut Onnexi:n omilla työkaluilla, puhdistusaineilla, jne.?

Pääsääntöisesti palvelut suoritetaan Sinun tai Läheisesi kodista löytyvillä työvälineillä ja materiaaleilla. Poikkeuksena tähän on, mikäli työntekijän osaamisprofiilissa on erikseen mainittu, että ko. henkilö tekee työn omilla työkaluillaan/-välineillään.

10. Kiinnostuin Onnexi:sta ja haluaisin hakea työntekijäksi. Miten minun pitää toimia?

Lue Onnexi-sivustolta kohta ”Työnhakijalle” ja lähetä sieltä yhteydenottopyyntö.

Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi.
Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallentuvat selaimeesi. Jotkut evästeet aktivoidaan automaattisesti, sillä verkkopalvelu tarvitsee niitä toimiakseen asianmukaisesti. Lue lisätietoa evästeistämme.
x